Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

«Νέα οδός» για Πολυτεχνικές Σχολές

Από τη σχολική χρονιά 2012-13 λειτουργεί για πρώτη φορά στο σχολείο μας Τμήμα του «Κύκλου Τεχνολογίας και Παραγωγής» της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου, κύκλου που εξυπηρετεί κατά πρώτο λόγο τους μαθητές που επιθυμούν να σπουδάσουν στις Πολυτεχνικές Σχολές.
Τα τέσσερα μαθήματα της κατεύθυνσης που εξετάζονται πανελλαδικά στον κύκλο αυτόν είναι τα Μαθηματικά (κοινή ύλη με τη Θετική Κατεύθυνση και τον «Κύκλο Πληροφορικής και Υπηρεσιών» της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης), η Φυσική (ομοίως), η Χημεία-Βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία.
Το 52ο Λύκειο είναι το μοναδικό σχολείο της περιοχής της Αθήνας στο οποίο λειτουργεί ο συγκεκριμένος κύκλος.
Θα πρέπει να τονίσουμε τη θετική συμβολή αρκετών εκπαιδευτικών του σχολείου μας, αλλά και του γονέα κυρίου Χρήστου Δέδε, για τη δημιουργία του Τμήματος αυτού, καθώς επίσης και του Προϊσταμένου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος κατανόησε και στήριξε το αίτημά μας.
Στόχος μας είναι η συνέχιση της λειτουργίας του κύκλου αυτού και τις επόμενες σχολικές χρονιές. Θέλουμε να ενθαρρύνουμε γονείς και μαθητές στην επιλογή του παραπάνω κύκλου, που είναι επ’ ωφελεία των παιδιών μας, καθώς, αφενός μεν ανακουφίζει πολλούς μαθητές και μαθήτριες από διλήμματα, αφετέρου τους δίνει μία παραπάνω επιλογή-διέξοδο.
Αυτό θα αποτελέσει ένα σημαντικό ευεργέτημα για τα παιδιά που έχουν ανάλογες στοχεύσεις, ενώ ταυτόχρονα θα λειτουργήσει ως πόλος έλξης για μαθητές και μαθήτριες υψηλών στόχων των όμορων σχολείων.

 
Αθήνα 8 Απριλίου 2013
Το Δ.Σ. του 52ου ΓΕΛ Αθήνας

ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 52ου ΓΕΛ Αθήνας ανέλαβε τη δέσμευση και προσπαθεί να συμβάλλει στην όσο το δυνατόν καλύτερη λειτουργία του σχολείου.
Στο δεύτερο αυτό σπίτι των παιδιών μας, τα προβλήματα είναι αρκετά, καθημερινά, έκτακτα, αλλά και συσσωρευμένα από καιρό, που χρειάζονται προσπάθεια, συνεχή επαγρύπνηση και πολύ τρέξιμο.
Προτεραιότητά μας είναι να εξαλειφθούν οι κίνδυνοι ατυχημάτων από τις κακοτεχνίες, από τα κατασκευαστικά προβλήματα και από την εγκληματική αναβλητικότητα της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου.
Διανύοντας την εποχή της οικονομικής ασφυξίας, είμαστε αποφασισμένοι να προασπιστούμε με νύχια και με δόντια το κοινωνικό αγαθό της δημόσιας και δωρεάν Παιδείας για όλους. Να βοηθήσουμε με τη στάση μας ώστε οι εκπαιδευτικοί με αξιοπρέπεια να είναι και να παραμείνουν λειτουργοί και να μπορούν να ορθώνουν το επιστημονικό και το ανθρωπιστικό τους ανάστημα. Από αυτούς, από τον πολιτισμό τους, την ακεραιότητά τους και τις αξίες τους, θα μπορέσουμε να ελπίσουμε σε ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μας…

Καλούνται οι γονείς να βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με το Δ.Σ., γιατί η αλληλοενημέρωση και η συνεργασία μάς κάνουν πιο αποτελεσματικούς.

           
           Το νέο Δ.Σ.

Πρόεδρος: Ζαχαρίας Ρουστάνης
Αντιπρόεδρος: Γρηγόρης Κωνσταντίνου
Γεν. Γραμματέας: Γκόλφω Σταματακοπούλου
Ταμίας: Μιχάλης Ρίζος
Ειδ. Γραμματέας: Παναγιώτης Αλεπάκος
Έφορος: Βασίλης Δέδες
Μέλος: Χρήστος Δέδες

Επικοινωνία: syllogosgoneon52@gmail.com